Helgen!

I helgen var vi ute i stugan. Vi hade även dagishunden Pippi med oss dit!
Denna vecka har Indra haft tratt  på nätterna, åh vad hon tycker synd om sig själv då..
Eftersom Indra tappat all päls heter hon numera Baby Indra, med sitt utseende.
Pippi tyckte nog mest att jag störde när hon låg och mös..
I buskarna längre bort smög en avundsjuk varg!
Snusläpp! Jag älskar snusläppar :D
Varför spårar min tant så här? Äntligen har jag fått henne att inte släpa mig igenom hela spåret.. Men att krypa är
inte så tufft det heller.
Pippi fick också spåra, sakta men säkert och hon vek inte av spåret en centimeter. Heja Pippi!

Kommentarer
Postat av: Annika

Varför har hon tappat all päls? Och varför sover hon med tratt? :O

2010-06-08 @ 10:28:27
URL: http://plexustheprazsky.blogg.se/
Postat av: Malin

Sommarpälsen, haha :D Tratt har hon för att hon skurit i tassen på något och kan inte låta bli att slicka på det.

2010-06-08 @ 19:45:07
Postat av: Annika

Sommarpälsen!! Såklaaaart! dumhuvve här

Aj då.. =/ Inte bra. Därför ska du bo hääär med oss, bara fina mjuka stigar och ängar! Esther fick springa upp och ner för den där backen idag! Hon behövde det verkligen.

Ska testa det nya med Plexus ikväll... se om han fattar vad han ska göra. Återkommer mer resultat!

2010-06-09 @ 17:59:47
URL: http://plexustheprazsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0